Amb la primavera tornen les oronetes i els donen sempre la benvinguda. Com fletxes creuen el cel, sempre anunciant la renovació de la naturalesa. Bonics ocells traçant corbes a l'univers del temps.
Hem comprovat que la senzilles, moltes vegades, és significat de concreció i bon fer, de minimalisme i molta comunicació, també de bellesa. Prenem per exemple l'obra de Selin Tahtakılıç. Ens encanta com en tan poc color i unes línies ens comunica tan.
L'estima, les abraçades, els mims d'una mare també es donen en el món animals. Mamàs que acaronen als seus xicotets cadells. Les il·lustracions d'Alessandra Vitelli són una constatació del que diem. Ara que en la primavera naixen molts animal podem gaudir d'escenes com aquestes.
Estem en plena época de maduixes... nyam-nyan, estan riquíssimes. Una de les fruites d'aquesta temporada primaveral més bones. Del camp a la taula, ben roges i madures, un goig anar amb la cistella per elles. M'acompanyeu?
Sembla impossible desvincular l'eclosió de colors i la primavera. Allà on mirem veiem color: flors, papallones, ocells. Què bonica és i què alegre. Així ho veuen també els artistes. Per exemple, mireu aquestes il·lustracions de Maja Veselinović, són pura felicitat i energia.