Este dimecres sembla que estem sofrint una invasió d'alienígenes. No s'espanteu! Són simpàtics i pacífics. Podem aprofitar per conèixer la vida fora de la Terra, al menys il·lustrativa e imaginativament. Els donem la benvinguda a este grapat d'aliens.
Els mostres sempre són atractius per als xiquets i quant més monstruosos més por els fa o més somriure. Us proposem que feu els vostres propis monstres, que els dibuixeu i pinteu, que els retalleu... Mireu aquest monstres-alienigenes de Chris Garbutt que senzills i simpàtics són. Segur que us serveixen d'inspiració.