Cua de gent. Per a què estan fent cua?
-podeu deixar els vostres comentaris-
(ill·lustració de Ramona Iurato)
Cua de gent. Per a què estan fent cua?
-podeu deixar els vostres comentaris-
(ill·lustració de Ramona Iurato)
M'encanta el bullici dels carrers, plenes de gent,
cadascú gaudint-lo a la seua manera en diferents hores del dia.
La ciutat està viva
(il·lustració de Kate Fedos)
Som punts dins de l'univers. Punts que es mouen, que s'ajunten i es separen, que conflueixen. Som individuus, però també som gent, persones socials. Som un i som tots. Som punts de color i art, com ens mostra Jane Waterous.
Dissabte de setembre i fa molta calor!
Sortim al parc per prendre el solet
(recordant les vacances).
(il·lustració de Katie Smith)
Sembla que l'estiu ho ha envaït tot i la gent surt al carrer per celebrar-ho. Marcos Zrihen Nowotny il·lustra xicotetes figures de les persones gaudint de la llum estiuenca. Genials.
A l'estiu, als parcs temàtics no cap ni una agulla...
més gent, impossible!
(il·lustració de Messy Desk)
Les pintures de Pablo Solari destaquen per un estil molt personal: acolorit, abigarrat i on les persones cobren protagonisme per damunt del paisatge. M'encanten, sobretot, les escenes de transports plenes de gent. Què us sembla?