diumenge, 8 de novembre del 2009

Caputxeta Roja il·lustrada / Caperucita Roja ilustrada / Little Red Riding Hood illustrated / Le Petit Chaperon Rouge illustré (4)



Caperucita Roja, de Matías Trillo

Continuem amb la nostra col·lecció particular de Caputxetes. Però a més, us volem recomanar que li doneu una ullada en aquest enllaç i trobarem digitalitzades diferents versions originals de primeres impressions de la narració, amb les seues il·lustracions (en anglès).

Caputxeta Roja / Caperucita Roja / Cappuccetto rosso / Little Red Riding Hood / Le Petit Chaperon Roug / Chapeuzinho Vermelho / Rotkäppchen



Boca de Lobo, de Fabián Negrín


Caperucita Roja, de Patricia González Palacios

Azuraline

Little red riding hood, de Jasmine Becket-Griffith


Little Read, de Kneil Melicano

Caputxeta Vermella, de Laura Logan

Caperucita Roja, de Vanessa Brantley Newton

Little red riding hood, de Karyn Lewis

Caperucita, de Violeta Lopiz

Little Red, de Ximena García

Little Red fashion, de Jimbo Okayboss

Caputxeta Roja, de Quentin Blake

Caperucita Roja, de Maria Hayes


Caputxeta en el bosc, de Thao Lam

Cappuccetto Rosso, de Valeria Petrone

10 comentaris:

Montse ha dit...

M'encanten les caputxetes.
Jo com que en té el cor robat l'àlbum Gola de Llop trobo a faltar la caputxeta de Fabián Negrín.

Patricia González Palacios ha dit...

me encanta caperucita, yo hice una la puedes ver en mi blog www.tepintouncuento.blogspot.com.
saludos paty

Sàlvia ha dit...

Es que tengo tantas que las voy colgando poco a poco. De todas manera la interactividad me encanta, así que aprovecho este post para colgar vuestras recomendaciones. La Caperucita de Negrín, que és muy particular, y la tuya, Patrícia, que es encantadoramente chulísima.

Espero que si teneis otras recomendaciones, que se me hayan podido pasar, me las envieis.

Besadetes festives i amb molta ventolera (quin vent fa hui!!!)

isabel ha dit...

¡Menuda exposición!.Las hay de todo tipo hasta la caperucita sexy.Me encantan.
Besos, Isabel

Paola Aragón R. ha dit...

me encanta cuando juntas varias de distintas personas ya te lo había dicho antes pero es que me encanta verlas todas

un abrazo

PAO

Sifeliztufueras eva ha dit...

A mi tb me han encantado, todas son geniales!!
Gracias por la recopilación!

Eneida ha dit...

M'encanten les caputxetes.

Coni Salgado ha dit...

Falta la Caperucita de Fernando Falcone

Para no perdersela!!!

Besos

http://www.fernandofalcone.com.ar/obras/que_orejas_tan_grandes.html

Sàlvia ha dit...

Me encanta que me recomendeís. Yo voy mirando y guardando. La verdad es que aún me quedan por subir muchas caperucitas, diferentes, algunas de ellas muy extrañas. Como tengo tantas las voy subiendo a bloques, poco a poco.
Se aceptan esas recomendaciones tan interesantes, pues no es fácil conseguirlas. La mayoría de ellas las he conseguido por pura casualidad, buscando otras cosas, como la colección de gatos.

Estamos en contacto.Besadetes a totes.

Manuel ha dit...

Hola Sàlvia.

Al bloc "vols llegir" pots veure l'activitat que hem fet al voltant de les caputxetes utilitzant algunes de les caputxetes que has penjat en aquest bloc.

També volia comentar-te que els darrers dia del curs de biblioteques de Montaverner no vaig poder anar: unes vegades per feina i l'últim dia tenia un familiar a l'hospital.

Salutacions

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...