dijous, 23 de juliol del 2009

Guardonats del IV Concurs de Fundalectura, Leer en Familia

Després de una gran delideració i degut a la gran qualitat de les obres presentades, la fundació de foment lector colombiana, Fundalectura, ha premiat -extraordinariament- dos cartell del seu concurs d'il·lustració Leer en familia.

Fundalectura se complace en anunciar a todos los participantes del IV Concurso de Ilustración de Afiche del programa Leer en Familia que:

Dada la alta calidad de los trabajos participantes la Fundación tomó la decisión de premiar el trabajo de dos ilustradores y no sólo el de uno, como inicialmente se había convocado. Cada uno de los ganadores recibirá tres millones de pesos y la publicación de su ilustración como afiche.

Los jurados escogieron como ganadores los trabajos presentados por Diana Carolina Alarcón y Oscar Soacha, que se destacaron entre las 137 propuestas recibidas.



El primer premi s'ha repartit entre Diana Carolina Alarcón, il·lustradora argentina, amb una gran obra a les seues esquemes. El senzill cartell és molt motivador i original.


I l'altra guardonat és l'il·lustrador colombià Óscar Albeiro Soacha, que més que representar una lectura familiar ens deixa gaudir d'un grapat d'animals tots llegint. També ens ha agradat.
Felicitacions als guardonats!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...