dimarts, 5 de novembre del 2013

Ferotges pirates / Feroces piratas / Fierce pirates

Il·lustración de Gary Locke

Ferotges pirates solcant els oceans de la literatura. Valents, cruels, rons, sense cap escrupol per abordar a l'enemic i saquejar-lo. Pirates que amaguen tresors en illes misterioses i que són el terror de qualsevol que es creue amb ells. Amb compte si se'ls trobeu!

Sols cal mirar els seus rostres per adonar-se'n de la seua violència interior. Serieu amics d'algun d'ells?

Il·lustració de Brandon Dorman

Il·lustració de Jago Silver

Il·lustració de Graham Franciose

Il·lustració de Jimmy Pickering

Il·lustració de Monster Riot

Il·lustració de Robb Mommaerts -RobbVision-

Il·lustració de Alexandre Diboine

 Il·lustració de Gwen Keraval

Il·lustració d'Herman Agency

Il·lustració de Nikko Barber

Il·lustració de Вадим Рыбаков

Il·lustració d'Andros Tatyannikov

Il·lustració de Julián García

1 comentari:

Si sou servits ha dit...

Bon dia Salvia!
Cada dia em sembla més increíble la tasca que fas amb aquest bloc. I quina llàstima em fa cada vegada que veig totes les imatges perdudes.
Et volia demanar una cosa que no sé si està al teu abast.
Necessito il•lustracions de rostres amb faccions una mica exagerades perquè em serveixin de guia per fer un capgròs. M 'agrada la tècnica del cartrò-pedra, he anat a aprendre'n i ara ja estic fent el segon capgròs. Vull dir il•lustracions com ara la primera d'aquesta entrada.

Ja fa temps en vaig veure en el teu bloc però ara no les trobo. Suposo que deuen estar entre les que s'han esborrat. No recordo pas sota quin titol estaven ni qui era el seu autor. He buscat per la xarxa però les que trobo no m'agraden tant.
Si pots fer alguna cosa t'ho agrairé.
Mercè

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...